This entry was posted on piątek, Styczeń 22nd, 2010 at 00:45 and is filed under e-commerce, menswear.pl. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. Both comments and pings are currently closed.
Marketing internetowy z górnej półki
Author: Tomek22.01.2010
Śledziłem ostatnio z dużym zainteresowaniem kampanię internetową ZZegna promującą kolekcją jesień/zima 2010. Najpierw stopniowo zwiększali nasze zaciekawienie poprzez różne teaser’y pokazujące prace poprzedzające ostateczny pokaz ZZegna. Muszę powiedzieć, że nawet dla takiego wyjadacza internetowego jak ja (-: było to całkiem ciekawe.
Sam pokaz emitowany był live przez internet. Po pokazie można było głosować na najlepszy, zaprezentowany outfit (oczywiście marchewką była zapowiedź, że można wygrać jakiś drobne ubranko od Zegni (-: ). A dziś żeby otrzymać feedback od światka internetowego Alessandro Sartori czyli głowny designer Zegna był dostępny na czacie, na którym nie mogło również zabraknąć mnie…
Czat jak na Włochów przystało, z dużą elegancją rozpoczął się małym poślizgiem czasowym, był sympatyczny ale troche jestem rozczarowany, bo widać było, że ich targetem jest otrzymanie informacji nt. które ciuchy się podobają a cała reszta to był konieczny dodatek i Alessandro (albo jego ghost writer lub chatter?) dawał bardzo symaptyczne odpowiedzi ale raczej dość ogólnikowe.
No ale sprawdźcie sami jak wygląda marketing internetowy promujący markowe produkty z (bardzo) górnej półki.
No a na koniec stycznia dowiemy się kto zostanie jednym z 10 szczęśliwców obdarowanych przez ZZegna.
(Ja z zasady nie kupuję markowych produktów, mimo że Zegna akurat mi się bardzo podoba, bo płaci się, jak sama nazwa wskazuje za markę a nie za sam produkt. W 99 przypadkach na 100 taki duży dom mody zajmuje się już tylko marketingiem i kontrolą jakości a całe wykonanie zleca podwykonawcom zewnętrznym. I własnie u tych podwykonawców kupuję ich własne marki, dużo przystępniejsze i o porównywalnej jakości. Taki jest np. przypadek Perofila, którego bieliznę mamy przyjemność proponować w Polsce, a który szyje na licencji dla E. Zegny. Tak jest też np. z Alto Milano, który produkuje skarpetki dla firmy Zimmerli, oferującej topową, superdrogą bieliznę.
A zaoszczędzoną kasę mogę wydawać na moje inne pasje…)
* Zamieszczone zdjęcie jest własnością firmy Zegna i stanowi tutaj tylko link prowadzący do ich strony…
Styczeń 27th, 2010 at 09:36
No i co wygraleś już coś?
Styczeń 27th, 2010 at 13:12
Nie, ale wciąż czekam… (-: